Gimnàstica

Bons resultats pel CR Vilafranca aquest cap de setmana

Club Rítmica Vilafranca. Eix

Club Rítmica Vilafranca. Eix

El passat diumenge dia 8 d’abril va tenir lloc la Final de Conjunts dels Jocs Esportius Escolars a Vilafranca del Penedès. El Club Rítmica Vilafranca hi vam participar-hi en set conjunts de diferents categories i nivells.

El conjunt Prebenjamí A format per Mariona Torrents, Irene Joyanes, Arianna Isaza, Aina Martí,  Laura Rocha i Júlia Bóveda van aconseguir la medalla d’or.

El conjunt Benjamí A “1” format per Laia Pujol, Carla Munné, Elena Romero, Janna Rubires, Maria Troyano i Júlia Salvà, van assolir la medalla de bronze.

El conjunt Benjamí A “2” format per la Txell Picas, Ona Picas, Sheila Fernández, Jana Torrents i Isona Anfruns van assolir la 4ta millor nota de la seva categoria

El conjunt Aleví Nivell A format per Ivet Ashrust, Carla Díez, Núria Cano, Ada Ramírez i Berta Soriano que van executar un muntatge de 5 cèrcols van assolir la quarta  posició de la seva categoria.

El conjunt Infantil Nivell A format per les següents gimnastes: Eva Buighas, Carlota Gonzàlez, Aina Ojeda, Carla Cuscó, Laura Puig i Fiona Fernández que van realitzar un muntatge amb 10 maces  van aconseguir la sisena millor nota.

El conjunt Cadet Nivell A format per Anna Santamaria, Esther Planas, Marta Puimedon, Marta Buhigas i Xènia Maseras, que amb el seu muntatge de 5 cèrcols, van aconseguir la medalla de plata.

Finalment, el conjunt Juvenil A, format per Anna Santó, Xènia Tomàs, Alba Badosa, Berta Insanser i Maria del Mar Ventura van assolir la medalla d’or.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local