Gimnàstica Aeròbica

Miquel Mañé del Club Gimnàstica Calafell es proclama campió del món júnior

Miquel Mañé i la seva entrenadora Patricia López. Eix

Miquel Mañé i la seva entrenadora Patricia López. Eix

El gimnasta calafellenc es va proclamar ahir diumenge campió de gimnàstica aeròbica amb l’equip de la selecció espanyola al campionat disputat a Guimaraes, Portugal

Miquel Mañé va aconseguir un total de 21,00 punts que li van servir per aconseguir la medalla d’or. El gimnasta està entrenat per Patricia López també va accedir a les finals per parelles i grup en el mundial.

Mañé no va ser l’únic participant del Club Gimnàstica Calafell, Sonia Vidal es va classificar per la final de parelles i Judith Cano, Sonia Vidal i Anna Mei Castro es van quedar a les portes de la final.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local