Futbol

El CE Nova Olivella es fa gran

CE Nova Olivella. Eix

CE Nova Olivella. Eix

Desprès de futbol sala al 2007, BTT muntanya al 2009, futbol 7 al 2012, rugbi al 2014 i tennis al 2015, ara arriba el Runners al 2018, així la família del Nova no deixa de créixer. I no es tanca la porta a la creació, en breu, de la nova secció de futbol 11.

Un tema que es discutirà amb els representats de l’ajuntament al setembre. 5 son las seccions que ara mateix omplen l’escut d’un club que no para de somiar.

Esport per tothom a Olivella, i amb força varietat per a tots els "gustos". Si estàs interessat, estem a la web, a facebook i instagram.

Bones vacances i força Nova Olivella. Ens veiem al setembre.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local