Motor

Èxit de Nil Roig en el retorn a la competició

Quasi 3 mesos més tard d’una fractura de tíbia el pilot Sitgetà va pujar al segon esgraó del pòdium de la Copa Honda 300

Nil Roig al Circuit d'Alcarràs. Pixmotorr

Nil Roig al Circuit d'Alcarràs. Pixmotorr

Aquest diumenge 2 de setembre al Circuit d’Alcarras es va celebrar la cinquena cursa de la Copa Honda CBR 300 RR en el Campionat del Mediterrani de Velocitat.

Les inseguretats, els dubtes i les dificultats en la posta a punt de la moto van portar a Nil Roig a ocupar el setè lloc de la graella de sortida.

En la primera màniga Daniel Mogeda va aconseguir escapar-se en primera posició formant-se un grup perseguidor de sis pilots del qual en Nil Roig va ser el primer en creuar la línia, en la segona màniga no va haver escapats formant-se un grup de 7 pilots lluitant activament revolt a revolt, la segona cursa la va guanyar Enric Erill, quedant en segona posició Daniel Mogeda i en tercer lloc Nil Roig, el còmput d’ambdós curses va formar el pòdium final Mogeda, Roig i Berçot.

En acabar el pilot del Moto Club Sitges declarava, 'A mida que s’atansava la cursa estava més nerviós no creia poder estar en els llocs capdavanters, i molt menys fer el rècord del circuit amb una Honda 300, estic molt content'.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local