Imatge d'arxiu
Redacció |
L'Arboç
31-10-2018 12:08
Els ajuntaments de Banyeres del Penedès i l'Arboç col·laboraran de nou en la celebració de la segona edició la de Sant Silvestre que es durà a terme el 29 de desembre, organitzada pel Club Esportiu l'Arboç, i que tindrà com a punt de sortida la Plaça de l'Ajuntament de Banyeres i d'acabament a la piscina coberta municipal de l'Arboç. Gràcies a l'èxit de l'any passat, enguany repeteixen però canviant la sortida i l'arribada, l'any passat va ser l'Arboç-Banyeres i enguany serà Banyeres-l'Arboç.
Es tracta d’una cursa o caminada de 5 quilòmetres que transcorrerà pels carrers dels municipis i per l’entorn de les dues poblacions. Per tal de facilitar el transport entre ambdós municipis, hi haurà servei de bus gratuït.
Les inscripcions de la ja ha començat i es poden realitzar accedint al web o físicament en aquests dos punts: Casa de Cultura de l'Arboç i Centre Cívic Ernest Lluch de Banyeres del Penedès. Una part del preu de cada inscripció, concretament dos euros, tindrà una finalitat solidària i es destinarà a la compra de joguines per a nens i nenes amb situacions desfavorables.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!