Imatges del Torneig Solidari de Futbol Benjamí. Eix
Ajt. Sant Martí |
Sant Martí Sarroca
02-01-2019 11:10
El passat 29 de desembre, la UE Martinenca va organitzar el I Torneig Solidari de Futbol 7 d’Any Nou, en el qual hi van participar la categoria benjamí dels equips de Masquefa, Arboç, Anoia, Vilanova, Mas Catarro, Gelida, Sant Sadurní i Sant Martí Sarroca.
La trobada va servir que recollir aliments per al Rebost Solidari de l’Alt Penedès, amb aportacions voluntàries de les persones que s’apropaven al camp de futbol municipal.
Pel que fa al campionat, el va guanyar l’equip del Vilanova. En acabar el torneig, es van lliurar medalles i copes per a tots els participants, de la mà de Manel Duran, President de la Delegació Penedès-Garraf de la Federació Catalana de Futbol, Carles Domínguez, Ambaixador de la Fundació Privada Catalana de Futbol, Àngels Vallès, Regidora d’Esports de l’Ajuntament de Sant Martí Sarroca, i Emilio Pacheco, President de la UE Martinenca.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!