tennis taula

tennis taula. Marc Duran amb la selecció catalana

Per tercer cop internacional absolut català

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El vilanoví Marc Duran acabat d’arribar del mundial a Santiago de Xile no s’atura ni en les dates nadalenques. Va formar part de la selecció catalana que es va enfrontar al Calella el 28 de Desembre, en el partit per inaugurar les noves instal.lacions de l’històric club català. Malgrat aconseguir dos punts en individuals contra Aitor Puig amb comoditat per 3-0 i en dobles mixtes junt amb Galia Dvorak pel mateix resultat, el combinat català perdria enfront els locals per 3-2.
www.cttcalella.com

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local