L'equip d'escacs sub12 de La Gran Penya. Eix
Gran Penya Vilanova |
Vilanova i la Geltrú
21-03-2019 11:13
El passat diumenge va finalitzar la Lliga Catalana d'escacs en la categoria infantil, on l'equip sub12 "A" de La Gran Penya Vilanova va aconseguir l'ascens després de 9 durs diumenges en finalitzar en segona posició empatats a punts amb el Sitges, que tot i haver-los guanyat van superar als vilanovins per desempat finalitzant primers.
L'equip format per en Cesc Carnicer, l'Oriol Lacasa, el Biel Alsina i en Victor Garcia, van fer un gran torneig en totalitzar 29,5 de 36 punts possibles en una lliga amb format olímpic on tots els punts sumen per a la classificació. Les partides es disputaven al ritme tradicional d'1:30h+30s per jugada.
La temporada vinent l'equip sub12 jugarà a la categoria preferent, la màxima categoria infantil de Catalunya.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!