Patinatge artístic

Tres diplomes de nivell a les segones proves d'iniciació

Les patinadores del Club Patí Calafell amb les seves entrenadores. Eix

Les patinadores del Club Patí Calafell amb les seves entrenadores. Eix

La secció de patinatge del Club Patí Calafell va presentar un total de tretze patinadores a la segona convocatòria de proves de nivell, amb l’obtenció de tres diplomes.

El cap de setmana de l’onze i dotze de maig, a Reus, la Lucia Solis va aprovar el nivell B lliure, i la Leire Vázquez el nivell C lliure. En la modalitat de figures obligatòries la Mireia Raventós va aprovar el nivell certificat, mentre que la Paula Ruiz al nivell certificat i l’Anna Isabella Arias al nivell A van aprovar una de les figures.

Per altre banda, el mateix cap de setmana de l’onze i dotze de maig va tenir lloc al Vendrell la fase territorial del Camp de Tarragona dels Jocs Esportius Escolars, amb la presència de quatre patinadores del club i els següents resultats: al benjamí B, l’Aitana Doblas va classificar-se setena, i al pre-benjamí B, la Paula Alaya quarta, l’Ariadna Doblas sisena i la Lena Hechevarria setena.

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local