Presentació de la 7a edició de la Filirun. Eix
Redacció |
El Vendrell
08-08-2019 15:20
Aquest matí, a la pista d’atletisme municipal, la regidora d’Esports, Mar Negro, i el president del Club Esportiu Filirun, Iñaki Alonso, han presentat la 7a edició de la Filirun, la carrera de muntanya seminocturna del Vendrell que enguany tindrà lloc el dissabte 24 d’agost.
En concret, enguany la Filirun tindrà tres modalitats per tal que hi pugui participar tota la família: una de 15km i 600 metres de desnivell positiu; una caminata de 12 quilòmetres i 400 metres de desnivell positiu i, com a novetat, la Filirun Kids, una carrera de 5 quilòmetres i150 metres de desnivell.
A banda de les vessant esportiva, aquesta cursa es té sempre en compte el vessant lúdic, i per exemple, al llarg del recorregut s’hi amaguen dos pernils, obsequi per als primers corredors que els trobin. La 7a Filirun es completa amb altres activitats com ara un sopar i un fi de festa amb un DJ.
En aquest sentit, la regidora d’Esports, ha animat a tothom a participar-hi “perquè és una manera de fer esport molt original i diferent” i ha agraït la tasca dels organitzadors de la Filirun, un esdeveniment esportiu que, a més, ha afegit “al dur-se a terme en la franja de tarda-nit, comporta més dificultats a l’hora de preparar-lo”.
Al web s’hi pot trobar tota la informació sobre el preu de les inscripcions i tot el que està relacionat amb aquest esdeveniment esportiu.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!