Cartell de la prova. Aj. de l’Arboç
Redacció |
L'Arboç
06-02-2020 11:02
El proper diumenge 9 de febrer de 2020 l’Arboç celebrarà el XXVIIIè Cros Escolar. Aquesta prova, que forma part dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya, començarà a les 11 del matí a la zona mestral, als carrers que hi ha entre l’institut i l’estació de ferrocarril de l’Arboç.
Els Jocs Esportius Escolars de Catalunya (JEEC) és un programa de promoció esportiva establerta pel Consell Català de l’Esport de la Generalitat de Catalunya i organitzada pels consells esportius de Catalunya.
S’espera que la prova esportiva compti amb una participació al voltant dels 400 esportistes, des dels 3 anys fins a la categoria de majors de 18 anys. El cros escolar de l’Arboç comptarà amb la presència de l’alcalde de l’Arboç i regidor d’Ensenyament, Sr. Joan Sans i Freixas, i la directora de l’Escola Sant Julià, Sra. Xelo Díaz.
L’organització d’aquest esdeveniment esportiu és una iniciativa de l’AMPA de l’Escola Sant Julià de l’Arboç juntament amb el centre docent, i amb la col·laboració de l’Ajuntament de l’Arboç.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!