Xus Fernández. Eva Pedrola / CE Noia
CE Noia |
Sant Sadurní d'Anoia
26-04-2021 13:12
El porter sadurninenc Xus Fernández seguirà a la porteria del Club Esportiu Noia Freixenet dues temporades més.
En declaracions als mitjans del Club, s’ha mostrat molt satisfet de poder continuar al conjunt sadurninenc i que espera la temporada que ve amb “moltes ganes de poder competir contra els millors, com ja vam fer a Portugal”.
D’aquesta temporada admet que “no ha estat fàcil, hi ha hagut molts canvis, però esperem que, ara que hem pogut reconduir la situació, acabem la temporada el millor possible i tenim un objectiu molt clar que és quedar el més amunt possible a la lliga” sense oblidar “la Copa, que ens fa moltíssima il·lusió”.
Xus Fernández té 31 anys i va començar a l’escola Sant Josep de Sant Sadurní, des d’on va passar a formar part dels equips formatius del Noia Freixenet durant tres anys. Després, va estar dos anys a Igualada, on va disputar una Final Four de la Copa de la CERS; dos anys a Vilafranca, on va assolir l’ascens a Ok Lliga.
Ara fa cinc anys que va tornar al Noia Freixenet i les tres temporades anteriors havia defensat la samarreta del Moritz Vendrell, on va guanyar una Copa del Rei i una Lliga Catalana.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!