HOQUEI PATINS

Dol al món del patinatge català amb la mort del seu president, Ramón Basiana i Vers

Ens ha deixat desprès d'una llarga malaltia aquest matí de diumenge

Ramón Basiana i Vers . FCP

Ramón Basiana i Vers . FCP

Ens arriba la noticia de la mort d'en Ramón Basiana i Vers, President de la Federació Catalana de Patinatge, desprès d'una llarga enfermetat, als 63 anys. 

El decès s'ha produït a la Vall d'en Bas amb l'escalf i acompanyament de la seva familia.

Vinculat al mon de l'esport i des dels Jocs Olímpics de Barcelona i amb l'hoquei patins, va estar com a gerent de la FEP i desprès de la Catalana, substiuïnt en la Presidencia a l'inoblidable Pere Torras i Escudè ( EPR) l'any 2002.

Lluitador incansable per aconseguir el reconeixement internacional de Catalunya en el mon de l'hoquei, obtenint el Mundial de Macao i la Copa América, les seves aspiracions van ser tallades de cop pels cacics de la FIRS, amb el numeret del passaport de l'actual President de la FEP Carmelo Paniagua.

Descansa en pau Ramón. Els aficionats i els que et van coneixer del mon de l'hoquei no t'oblidarem. Gràcies per tot el que has fet pel nostre esport i per Catalunya.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local