Judo

Cap de setmana complet

Pablo Navarro aconsegueix la segona posició a la Copa Catalunya

Pablo Navarro amb el seu entrenador. Eix

Pablo Navarro amb el seu entrenador. Eix

Aquest cap de setmana, l’Escola de Judo Vilafranca – Vilanova no ha parat, dissabte al mati, Súper Copa Catalunya cadet, a les Instal·lacions de Llars Mundet de Barcelona, amb la participació del vilanoví Pablo Navarro.

Navarro després de guanyar tots els seus combats per ippon (màxima puntuació) es planta a la final cedint davant del judoka del Centre de Tecnificació del Bages i Moianes, en un combat molt ajustat i es proclama així sots-campió de la Copa Catalunya, pujant al segon esgraó del podi i aconseguint la medalla de plata.

Per altra banda diumenge al Pavelló Municipal de Ferreries de Tortosa, i després de dos anys per la Covid19, amb 28 judoques del Club, vam tornar a la Lliga del Mediterrani, Ia jornada amb els més petits del Club, en categories Alevins, benjamins, i pre-benjamins, amb clubs de Valencia i Andorra a banda dels clubs catalans, matinal de judo amb bons combats i resultats espectaculars amb els més petits del club.

Propera jornada de Lliga al Pavelló Mestre Recasens de Vilafranca, el proper dia 20 de Març a partir de les 10.00 h del mati.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local