Alt Penedès

Fèlix Miró. D'esquerre a dreta: Oriol de la Cruz, Pere Guilera, Francesc Olivella, Ramon Riera, Miquel Vidal i Santi Soler
Paisatges penedesencs

S'inaugura el primer Miravinya, Miradors del Penedès

S'ha inaugurat el Mirador El Circell de les Gunyoles el primer dels miradors del projecte Miravinya; consistent en la construcció de 5 miradors singulars a la comarca, que aportaran al visitant una visió de la varietat paisatgística del Penedès

  • Redacció |
  • 12-06-2014
Roger Vives. La Beguda Alta
Mancomunitat Intermunicipal

La Beguda Alta, un poble dividit entre tres comarques

En temes relacionats amb seguretat, amb els Mossos d'Esquadra, el nucli depèn de tres comissaries diferents; en temes educatius, de tres delegacions diferents; de dos Plans Territorials; en definitiva, per resoldre els problemes dels veïns cal traspassar fronteres administratives.

  • Roger Vives |
  • 12-06-2014

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local