L’Energètica activa autoconsums col·lectius al Vendrell i Vilafranca del Penedès per compartir energia solar pública i de proximitat
L’Energètica ha posat en servei dos nous sistemes d'autoconsum col·lectiu al Penedès. Aquestes actuacions, cofinançades mitjançant el Programa del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de Catalunya 2021-2027, permeten compartir l'energia verda generada en una teulada pública amb altres equipaments de la Generalitat situats a la vora.
- Redacció |
- 30-04-2026