El Mini Femení del CP Vilanova, sisè al Campionat de Catalunya
Aquest cap de setmana s'ha disputat el Campionat de Catalunya de la categoria Mini femení, amb la participació sel CP Vilanova.
- Llorenç Mateo |
- 27-05-2013
Aquest cap de setmana s'ha disputat el Campionat de Catalunya de la categoria Mini femení, amb la participació sel CP Vilanova.
El CF Vilanova ha viscut l'últim partit de la temporada a casa contra el Reddis, en un partit que ha estat ple d'alegries per jugadors de la base, emocions en el primer equip i gols en el comiat de l'equip a casa, on han guanyat per 5 a 1 en un partit intranscendent pel conjunt vilanoví.
En el Campionat territorial de Barcelona de la categoria Prebenjamí Iniciació, disputat aquest cap de setmana a Caldes, l'equip del CP Vilanova ha aconseguit el títol de campió.
El president de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve, ha inaugurat aquest diumenge les exposicions de pintura d'Agustín Ibarrola i de fotografia d'Enric de Santos a Vallgrassa, Centre Experimental de les Arts, al Parc del Garraf. L'acte ha comptat amb la presència dels dos artistes que han comentat les seves obres, acompanyats per l'alcaldessa de Begues, Mercè Esteve, el diputat de la Diputació de Barcelona, Ramon Castellano, i pel director del Centre Vallgrassa, Jordi Aligué.
El proper diumenge 9 de juny tindrà lloc la 2ª Trobada del Club Clàssics Cubelles, una jornada que es durà a terme al passeig de la Marina (Les Salines) de 9 a 14h.
El CP Voltregà ha golejat al CP Vilanova RDI per 3 gols a 10 en el partit corresponent a la 28ena jornada de l'OK Lliga masculina, disputat aquesta nit al pavelló de la Plaça de Les Casernes, en el qual hem estat pràcticament en família i que els pocs que hi han assistit mereixerien un premi diferent al vergonyós partit que el Patí ha ofert als seus incondicionals.
Antoni Vallès, director comercial de l'Institut Català de Finances (ICF), i Isidre Also, secretari general de l'ADEG, han signat un conveni de col·laboració entre les dues entitats amb l'objectiu primer d'afavorir l'accés creditici a les empreses del Penedès i el Garraf.
Des d'Eix Diari volem fer un 'collage' del cap de setmana del nostre territori i per això necessitem la complicitat de tots els usuaris. Amb l'arribada del bon temps, els municipis s'omplen de propostes de cap de setmana, de festes, de fires i d'iniciatives tan variades com els municipis del Garraf, l'Alt Penedès i el Baix Penedès.
Les platges Llarga i de la Mota veuran onejar els distintius del SICTED a partir de dissabte, 25 de maig. Les autoritats municipals, encapçalades per l'Alcaldessa, Mònica Miquel, i acompanyats per representants veïnals hissaran els distintius que certifiquen la seva qualitat turística.
A partir de dilluns vinent, 27 de maig, es poden tramitar a l'Oficina Comarcal d'Habitatge els ajuts per al pagament del lloguer per nous sol·licitants. Aquestes prestacions de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya estan adreçades a persones que tinguin dificultats per a pagar el lloguer, que siguin titulars de contractes no superiors als 600, per la demarcació de Barcelona.
Dimecres passat a la Masia d'en Cabanyes, es va realitzar una sessió formativa sobre facturació electrònica adreçada a personal tècnic de les administracions de la comarca, així com d'equipaments culturals i empreses del Garraf.
Fer la primera prova de folre de la temporada i seguir avançant amb la feina de pinya del quatre de vuit són dos dels principals objectius que els Bordegassos de Vilanova s'han fixat per a l'assaig general d'aquest divendres 24 de maig a partir de les deu de la nit al local de la plaça de les Casernes. Un cop descarregada la nova torre de set, la colla vilanovina vol reprendre el treball de folres per poder revalidar a mig termini el castell més valuós dels que l'octubre passat els va donar el títol de campions a la jornada de dissabte del Concurs de castells: la torre de vuit amb folre.
Josep Ametller de l'empresa de productes alimentaris Casa Ametller, Enric Baulenas de la Clínica GMA i Màrius Rosell de l'empresa d'ecommerce Trilogi, són els tres finalistes al Premi Jove Empresari 2012 que promou l'Associació Independent de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC).
La llar d'infants L'Estel' continuarà oberta el curs vinent, sempre i quan s'acabin matriculant els 45 nens i nenes que ara per ara han tramitat la pre-inscripció. Aquest és el compromís que ha donat la Regidora d'Ensenyament, Maria Lluïsa Romero, a la direcció, educadores i AMPA del centre. Malgrat aquest passat dimarts, Romero va deixar la porta oberta a traslladar els nens i nenes a la llar d'infants La Draga' si a L'Estel' no s'arribava a l'ocupació complerta, ara el Govern ha suavitzat les seves intencions.
A partir de l'1 de juny els 2.000 treballadors de Caixa Penedès-BMN passaran a cobrar les nòmines directament del Banc de Sabadell, el que es considera internament el primer pas clau cap a la integració de les dues entitats financeres, que darrerament ja s'han presentat plegades en diversos actes públics escenificant aquesta unió.
Va arribar a mitja temporada per agafar les regnes d'un CF Vilanova que començava a flirtejar amb la zona de descens i ja fa setmanes que ha assolit la permanència. Però el cicle de Delfí Ferreres acaba aquesta mateixa temporada i aquest diumenge l'equip juga el darrer partit a casa. Serà diumenge a les cinc de la tarda, en un partit excepcionalment amb entrada gratuïta, i que hauria de servir per tancar la temporada als Alumnes Obrers amb millors sensacions que les dels darrers partits.
El Prebenjamí jugarà a Caldes i el Mini Femení a Palafurgell
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local