
El Vilanova femení guanya la Copa EsportsPenedès
Ha derrotat en la final al C.P. Voltregà
- Llorenç Mateo |
- 30-09-2013
Ha derrotat en la final al C.P. Voltregà
Gran actuació dels Bordegassos de Vilanova a la setena Diada Albert Salvany. Els de groc terrós van descarregar el segon quatre de vuit de la temporada en una jornada que els serveix per consolidar el que fins ara és el seu màxim castell de la temporada.
Arriba una nova temporada de regates. Divendres 27 de setembre, a l'Espai del Mar del Saló Nàutic de Barcelona, va tenir lloc la presentació de les regates més emblemàtiques del calendari 2014 del Club Nàutic Garraf.
Primera victòria fora de casa del CF Vilanova de Manel Rodríguez, que aquest diumenge al migdia a golejat el Vista Alegre a domicili per 0 a 3 en un partit en què els blaus han sabut aprofitar al màxim els espais que el rival ha deixat.
El Servei d'Ocupació de Catalunya podria atorgar fins a 26 plans per donar feina i formació durant mig any a persones aturades que no reben cap prestació
Dimarts, Dia Internacional de la Gent Gran, la plaça de la Vila acull activitats i punts d'informació al voltant de les persones grans
Derrota per 4 gols a 3 a l' Argentina
La selecció espanyola guanya el títol en derrotar a Argentina
L' equip segueix la línia ascendent de la pretemporada
La darrera hora oficial es a les 21,15 hora angolenya
Aquests consells van explicar principalment els diferents cossos de seguretat presents a la ciutat i les funcions que li són pròpies
El Festival ofereix aquest any preus reduïts per a algunes sessions, amb l'objectiu de premiar als fans més fidels i facilitar l'accés a les famílies
És el primer cicle formatiu en modalitat dual en l'àmbit del manteniment ferroviari de tot l'estat espanyol
Accedeix a la final a la pròrroga, amb un gol d'or
Espanya i Argentina, a la final
Els xilens han estat golejats sense despenitar-se pels de C. Feriche
S'avança l'Espanya - Xile a un quart de set
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local