Sitges obre dilluns el nou curs polític
Després de laturada de les vacances de lestiu, es dóna pas ara a l'inici d'un nou curs polític en que el govern donarà compte de les primeres mesures de l'acció municipal
- Redacció |
- 25-09-2011
Després de laturada de les vacances de lestiu, es dóna pas ara a l'inici d'un nou curs polític en que el govern donarà compte de les primeres mesures de l'acció municipal
Els Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit Metropolitana Sud han denunciat dos motoristes per conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques, en el marc dun pla dacció que es duu a terme conjuntament amb el Servei Català de Trànsit per tal de reduir els accidents entre el col·lectiu de motoristes.
El Club de Tast i el Gremi dHostaleria de Sitges organitzen una nova edició del Menjar de Tast, enguany la XXVIª, que se celebrarà per tretzè any consecutiu a lHort de Can Falç. En total participen en la mostra 20 restaurants, 6 pastisseries i 2 fleques que permetran al públic apropar-se a la gastronomia elaborada pels professionals del sector a Sitges. Un any més, lorganització ha convidat representants de la Cuina Pirinenca, formada per quinze restaurants de la Cerdanya, a ser presents al Menjar de Tast i oferir les seves receptes.
L'alcalde de Sitges, Miquel Forns, i la regidora d'Ensenyament, Vinyet Lluís, s'han reunit aquesta setmana amb membres de l'AMPA de l'Escola Agnès de Sitges. L'alcalde ha volgut donar tots els detalls del projecte d'execució de les obres de l'escola, després de la darrera reunió mantinguda amb la Generalitat.
La representació dels balls infantils ha iniciat la celebració de Santa Tecla amb la concentració de dracs i bèsties infantils, la Nit de Foc, la concentració de gegants i capgrossos i la mostra de balls blancs, que han omplert el cap de setmana. L'elevada participació infantil i el gran nombre de públic que s'ha aplegat a tots i cadascun dels actes ha estat la nota destacada.
Mauricio Wiesenthal va obrir divendres la Festa de la Verema amb la lectura del Pregó de Vi, un pregó que ja va protagonitzar fa 20 anys, l'any 1991. Un fet que el va recordar a l'inici del seu discurs, a les terrasses de l'Edifici Miramar.
Sitges celebrarà la 50ena edició de la Festa de la Verema del 16 al 18 de setembre, aquest 2011 dedicada als sumillers dEspanya,. El programa dactes sobrirà amb el ja tradicional pregó del vi, el divendres 16 de setembre, a càrrec de lescriptor i expert del món del vi, Mauricio Wiesenthal. Lesdeveniment és organitzat pel Foment de Turisme de Sitges, amb la collaboració de lAjuntament de Sitges, lAgència de Promoció Turisme de Sitges i el patrocini de Bodegues Torres.
Més de 800 percussionistes, de 30 formacions diferents, han protagonitzat la Sitges Timbalada 2011, la trobada més gran de tot l'estat espanyol. L'acte, organitzat per Markatú Batucada, ha tingut lloc aquest dissabte al Passeig de la Ribera de Sitges.
La Colla Jove de Castellers de Sitges ha entrat en la recta final de la temporada, que culminarà el 22 doctubre vinent. Després duna sensacional Festa Major i amb uns resultats molt bons al llarg de la temporada (26 castells de 7, dels quals 12 són de la gamma alta, tots descarregats), la colla encara les properes setmanes amb les piles carregades i amb el 4de8 com a objectiu principal.
Sitges honora aquest mes de setembre la copatrona del municipi, Santa Tecla. Els actes donaran el tret de sortida el proper dissabte 17 amb un atapeït programa on els més petits en són els protagonistes.
Sitges viurà una nova edició de la Mostra de Vins els dies 17 i 18 de setembre en el marc dels actes de la Festa de la Verema al passeig de la Ribera. Els expositors de les 16 bodegues i empreses participants podrien atraure més d11.000 visitants. La mostra arrenca amb la voluntat de donar a conèixer la riquesa vinícola de làrea del Massís del Garraf.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local