Vilafranca del Penedès

EIX. Actuació a Subirats dins la Campanya Catalans Want To Vote
Diada dels Valors Castellers

La Jove de Vilafranca, a la Festa Catalana de Barcelona

En aquesta sortida, la Jove va sortir de 3 de 7 però es va haver de desmuntar per indecisió de l'acotxadora, que va tirar avall malgrat que el castell estava prou assentat

  • Redacció |
  • 02-06-2014
L'escàndol de les pensions

La cúpula de Caixa Penedès evita la presó

El jutge considera que es van concedir 31,6 milions d'euros en plans de pensions i pòlisses i van cometre un delicte d'administració deslleial

  • Redacció |
  • 29-05-2014
Roger Vives. Les vinyes es protegeixen de l’amenaça dels conills
La nova fil.loxera?

Les vinyes es protegeixen de l'amenaça dels conills

Les vinyes amb ceps de nova plantació han brotat acompanyades d'un cilindre, generalment de color blanc, que proporciona una imatge inèdita a la zona fins a l'actualitat. El que es pot observar a les nostres vinyes és un protector de cep que els pagesos s'han vist obligats a emprar per protegir les noves plantacions dels conills.

  • Roger Vives |
  • 29-05-2014

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local