Vilafranca del Penedès

Mobilitat

El tren que sempre arriba tard: una realitat insostenible

Hi ha qui diu que la culpa és d’Adif, d’altres que és de Renfe, o de la Generalitat, o del Ministeri. Però per a nosaltres, la gent que agafa el tren, la culpa és d’un sistema que ens ha fallat durant massa temps

  • Ivan Zabal |
  • 05-06-2025
Conflicte laboral

Prenem posició, el Penedès

Celebrem que el comitè d’empresa i la direcció del Grup Freixenet hagin arribat a un consens i s’estigui vetllant pel futur dels treballadors i de la mateixa empresa

  • Impulsem el Penedès i Junts |
  • 05-06-2025
Catalunya, un país en moviment: el Penedès guanya habitants mentre Barcelona es buida. EIX
Saldo migratori

Catalunya, un país en moviment: el Penedès guanya habitants mentre Barcelona es buida

El 2023 va ser un any de rècords en la mobilitat interna i internacional a Catalunya: més de 274.000 canvis de residència entre municipis i un saldo migratori positiu de 121.633 persones. El Garraf i el Baix Penedès lideren l’atracció de residents dins del país, mentre que l’Alt Penedès i l’Anoia destaquen pel creixement impulsat per l’arribada de població estrangera. Una mirada territorial a un país que canvia.

  • Redacció |
  • 05-06-2025
Lluc Peñafiel va aconseguir una valuosíssima medalla de plata. Eix
Atletisme

Lluc Peñafiel, plata als 1.500 mll.

Que tres atletes del Club Atletisme Vilafranca hi prenguessin part uneix el mèrit a la modèstia

  • Club Atletisme Vilafranca |
  • 04-06-2025

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local