Vilanova i la Geltrú
El Ple aprova la cessió dels terrenys de la nova escola Pasífae a la Generalitat
- VD |
- 05-04-2011
Carnestoltes Digital per als Boters de Mar
El Foment Vilanoví ha estat escenari aquest dissabte al vespre de l'entrega de premis de la tercera edició del Concurs fotogràfic dels Marítims i la primera edició del Concurs de la Millor disfressa de l'Arrivo, que ha organitzat Vilanova Digital. Els Boters de Mar han estat els guanyadors de les votacions, que també han repartit nombrosos premis entre els participants d'aquestes eleccions carnavaleres.
- VD |
- 04-04-2011
Lloveras presenta un equip preparat, honest i amb servei a la ciutadania
El grup municipal de Convergència i Unió presenta una candidatura formada per vilanovins i vilanovines professionals i compromesos en treballar per aconseguir una ciutat amb més oportunitats
- CiU |
- 04-04-2011
El més vist a Eix Diari
- El Club de Mar de Sitges, desnonat per l'estat espanyol: "Fan desaparèixer 73 anys d'història d'un dia per l'altre"
- Un ciclista ferit crític en un atropellament múltiple a l’avinguda d’Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú
- Quan la falta d’humanitat porta un autobús
- Agressió a un ciclista a la carretera del pantà (BV-2115)
- 90.000 euros i una gespa que es va podrint
- Estrasburg condemna Espanya per negar la pensió de viudetat a una dona d'una parella de fet de Gelida sense registrar
- La Dra. Marisa López-Teijón fa una donació històrica del Castell de Canyelles al municipi
- El Ministeri adquireix l'edifici del Club de Mar de Sitges una setmana després de desnonar l'entitat
- Una mare de Sant Sadurní demana l'indult per sostracció de menors després que li concedissin la custòdia de les filles
- Les Costes del Garraf, per primer cop entre les 10 carreteres més perilloses de Catalunya per al RACC
SUBSCRIU-TE
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local