Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Sant Sadurní celebrarà el dia de l'alliberament del col·lectiu LGTB

Sant Sadurní d'Anoia | Ràdio Sant Sadurní | 28-06-2013

0000030964

La celebració començarà el divendres 28 amb una tertúlia a Ràdio Sant Sadurní 107.2 de la FM,  a dos quarts de 12 del migdia, sobre la discriminació del col·lectiu LGTB. Podeu escoltar la ràdio també en aquest enllaç.

A les 8 del vespre, a la plaça de l’Ajuntament, tindrà lloc la xerrada ‘El per què del dia de l’alliberament LGTB’ i seguidament,  a les 10 de la nit, projectaran els documentals ‘Sin miedo a salir del armario (Babel, lla2, 2012) i Diverdiferencias (La octava Productora, 2011)

També fins el mateix dia 28 de juny a la Biblioteca Ramon Bosch de Noya es pot veure l’exposició El Dorado, memòria històrica de la comunitat homosexual i transsexual.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!