Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Presentació de la campanya 'Independència per canviar-ho tot'

Vilafranca del Penedès | Plaça de santa Maria | 07-09-2013

Cartell7set

Des de l'organització creuen que 'Són diferents fronts i marees les que estan treballant per la defensa dels drets socials (SOS Educació, PAH, Marea taronja...) i hi ha diferents entitats, col·lectius i plataformes que han dedicat els seus esforços a denunciar situacions injustes, laborals, de salut, mediambient, etc. I per tot això ens agradaria comptar amb la participació de totes aquestes entitats, col·lectius i persones a reflexionar sobre aquesta lluita i com acabar de vertebrar-la al territori'.També es presentarà la iniciativa que s’està treballant de la Marxa Penedesenca pels Drets Socials de finals d’octubre.

Seguidament, a les 20:30,  hi haurà un concert amb la cantautora lleidatana Meritxell Gené  que presentarà el seu nou treball discogràfic 'Així t’escau la melangia', dedicat a l’obra del poeta Màrius Torres.

Després, hi haurà un sopar popular. I per concloure la jornada hi haurà el parlament polític amb la presentació de la campanya 'Independència per canviar-ho tot' (percanviarhotot.cat).

Aquesta campanya és una iniciativa política de diverses organitzacions polítiques, socials i culturals, així com de diversos activistes de l'esquerra dels Països Catalans. L'objectiu de la campanya és socialitzar la idea que és possible iniciar una dinàmica política a tots els Països Catalans de ruptura amb els estats espanyol i francès i alhora amb el sistema socioeconòmic imperant. La plena sobirania només és possible si hi ha un canvi de model socioeconòmic que situï les decisions que realment afecten a la societat en mans del Poble.

D'altra banda, la campanya pretén assenyalar la necessitat que el carrer recuperi la iniciativa en la defensa i exigència de l'autodeterminació dels Països Catalans. I és que CiU no serà capaç d'afrontar les conseqüències d'un sí al referèndum, és a dir, el procés de desobediència que se'n deriva i per això ha de ser la gent mobilitzada i no els partits parlamentaris qui lideri i empenyi el procés d'autodeterminació.

La primera fase d'aquesta campanya es clourà el proper 19 d'octubre a Barcelona amb una manifestació nacional. A la nostra comarca de moment han sorgit dos nuclis de la campanya: a sant Sadurní i a Vilafranca.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte

  • Organitza: Esquerra Independentista de Vilafranca (Endavant, Arran i CUP)

T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!