Música, concerts, balls
CONCERT: Paco Ibáñez canta a los poetas latinoamericanos
Vilanova i la Geltrú | Auditori Eduard Toldrà | 09-05-2014
Paco Ibáñez ens presenta les cançons del seu disc Paco Ibáñez canta a los poetas latinoamericanos. Un viatge per la història de la literatura en castellà, en un concert basat en una de les més belles antologies musicades de la poesia espanyola i Iberoamericana des del s. XIII fins l'actualitat.
la veu i la música de Paco Ibáñez travessen el temps i l’espai i el concert esdevé un passeig geogràfic per l’ànima de la música i de la poesia universal.
L’artista ens transporta al Xile de Pablo Neruda, a l’Argentina d’Alfonsina Storni, al Perú de César Vallejo o a la Nicaragua de Rubén Darío, enllaçant cançons d’amor, de lluita i resistència, de pur existencialisme, envoltades per la força de la poesia i dels ritmes .
Cada concert de Paco Ibáñez és una nova creació, irrepetible. L’artista condueix el concert seleccionant amb destresa les cançons, entre les seves més de 160 composicions, creant amb la seva sensibilitat i el seu art, moments únics.
Aquest treball culmina la relació que durant tota la seva trajectòria ha mantingut amb Llatinoamerica , sempre guitarra en mà , mostrant el seu suport i solidaritat a través de les seves cançons.
FITXA ARTÍSTICA:
-Paco Ibañez , veu
-Mari Mas , guitarra
Durada: 60'
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Auditori Eduard Toldrà
- C/ Olesa de Bonesvalls, 8
- 21:00 h
Informació de contacte
- Organitza: Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
- 18 euros
- http://www.auditoritoldra.cat/
- nfo@auditoritoldra.cat
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.