Teatre, dansa i arts escèniques
El Diari d'Anna Frank de L'Escotilló Jove
Vilanova i la Geltrú | Círcol Catòlic | 05-07-2014 fins 06-07-2014
L'any 1942, dos anys després de l'ocupació d'Holanda, els jueus van perdre tots els drets ciutadans. La família Frank s'amaga dels nazis en unes golfes al magatzem de l'empresa del pare d'Anna. Anna Frank comença un diari íntim pocs dies abans d'anar a l'amagatall.
Amb aquesta obra, el grup l'Escotillò, s'incorpora al Projecte Buchenwald, i amb el suport de l'Amical de Mauthausen oferirà diferents representacions en el marc del projecte durant tot el curs vinent, com a eina de sensibilització per a la recuperació de la memòria històrica, i també per a la prevenció del feixisme; objectius claus del projecte.
Aquestes representacions formaran part de les activitats adreçades a l'alumnat i als centres de secundària implicats en el projecte, i també , Escotillò i Amical, treballaran per a la seva extensió a altres centres del País, integrants de la Xarxa de memòria i prevenció del feixisme "Mai Més" de la que formen part un nombrós grup de instituts i centres de secundària d'arreu de Catalunya.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Círcol Catòlic
- Dia 5 a les 22 h i dia 6 a les 20 h
Informació de contacte
- Organitza: L'Escotilló Jove
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.