Teatre, dansa i arts escèniques
Dia Internacional de la Dansa a Vilanova
Vilanova i la Geltrú | Diferents indrets | 26-04-2015
El Dia Internacional de la Dansa va ser establert per la la UNESCO el 1982, com a iniciativa del Comitè Internacional de Dansa. El dia escollit fou el 29 de abril, data del naixement de Jean-Georges Noverre, considerat el creador del ballet modern.
Amb l’objectiu de dinamitzar i fomentar la dansa a la nostra ciutat, l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, mitjançant el Teatre Principal, impulsa un any més aquest programa d’activitats al voltant del Dia Internacional de la Dansa. La implicació de les escoles i associacions de la ciutat fa més present la dansa per tal d’impregnar-nos de les coreografies i diversos estils d’aquesta disciplina.
Durada: Tot el dia
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Diferents indrets
- Diferents horaris
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.