Fires i festes
18ª Festa dels Tres Tombs
Sant Jaume dels Domenys | El Lletger | 26-04-2015
Un any més, i ja en van divuit, arriba a Lletger la Festa dels Tres Tombs. Una festa molt arrelada al nostre país, tal i com ho demostren les més de 90 trobades d'aquest any per tota la geografia catalana.
Som unpoble petit, però aixòno impedeix que des de la Societat Cultural i Recreativa de Lletger siguem capaços d’organitzar un ampli ventall d’activitats, com ara la Festa dels Tres Tombs.
La Junta Directiva volem mostrar el nostre agraïment als col·laboradors d’aquesta festa, però també a tots els socis de l’entitat que, tot i les dificultats, han fet possible la continuïtat de la nostra associació.
Des d’aquestes línies volem recordar a un d’aquests socis, Jaume de Cal Aurelio, impulsor de la Festa dels Tres Tombsa Lletger.
Lloc i adreça de l'acte
- Sant Jaume dels Domenys
- El Lletger
- Plaça 11 de setembre
- 9 hores
Informació de contacte
- Organitza: Societat Cultural i Recreativa de Lletger
- 977698708
- https://www.facebook.com/pages/Societat-Cultural-i-Recreativa-de-Lletger/456633134485063?sk=timeline
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.