Altres
Premis Eugeni Molero i Albert Virella i Bloda de Periodisme i Investigació Comarcal
Vilanova i la Geltrú | Masia Cabanyes | 09-05-2015
L'acte de lliurament dels Premis tindrà lloc el dissabte 9 de maig a les 10:30h a la Masia d'en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú i enguany versarà sobre Cultura i Comunicació a la Catalunya del segle XXI, amb intervencions de Sixte Moral i de Joan Manuel Tresserras.
Moral va ser conseller de cultura, educació i comunicació al Consell Comarcal del Garraf quan es van instaurar aquests Premis, va ser mestre i alcalde de Vilanova i la Geltrú. També és coneixedor i estudiós de la premsa local, temàtica sobre la qual ha publicat diversos llibres i investigacions. Tresserras va ser Conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya entre el 2006 i el 2010, és doctor en Ciències de la Informació, professor del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona, especialitzat en història de la comunicació. També ha estat docent sobre gestió cultural, comunicació política, polítiques de comunicació i anàlisi de mitjans, entre d’altres.
Tot seguit es durà a terme la conferència "Mites i llegendes de la comarca del Garraf. Històries del territori", a càrrec de Bienve Moya, antropòleg, folklorista, escriptor i gestor cultural vilanoví, Premi Nacional de Cultura Popular l'any 2009. Amb aquesta conferència s’inicia el Cicle de Visites Temàtiques de la Masia d'en Cabanyes, una proposta per conèixer el llegat de la nissaga dels Cabanyes i per a descobrir la seva petjada cultural, social i econòmica.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Masia Cabanyes
- Masia Cabanyes
- 10.30h
Informació de contacte
- Organitza: Consell Comarcal del Garraf
- http://www.eixdiari.cat/cultura/doc/54775/32-treballs-opten-als-premis-eugeni-molero-i-albert-virella-i-bloda-de-periodisme-i-investigacio.html
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.