Fires i festes
Sopar Low Cost de Joves d'Empresa
Sant Cugat Sesgarrigues | Masia La Torre del Gall | 21-05-2015
L'acte és un bon pretext per coincidir amb joves empresaris, directius i gent d'empresa del territori i ampliar la teva cartera comercial.
A més, podràs degustar la gastronomia de Can Pebrots (Vilanova i la Geltrú), Masia La Torre del Gall (Sant Cugat Sesgarrigues), Mestres Cuiners (Sant Jaume dels Domenys), Queviures Mitjans (Moja), Restaurant Cal Matias (Subirats), Restaurant La Cucanya i Restaurant Sant Jordi Ca la Katy (Sant Martí Sarroca). Tot això, maridat amb cava Vilarnau.
Lloc i adreça de l'acte
- Sant Cugat Sesgarrigues
- Masia La Torre del Gall
- 20h
Informació de contacte
- 20 euros
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.