Música, concerts, balls
El conjunt de violoncels Grupcello.cat en concert
El Vendrell | Escola Municipal de Música Pau Casals | 17-05-2015
Actuació del conjunt de violoncels Grupcello.cat, format per joves violoncel·listes d'entre 12 i 18 anys provinents de diferents punts de Catalunya i del País Valencià. Aquest conjunt neix del desig de compartir amb els alumnes la gratificant experiència de tocar en una orquestra de violoncels.
Des de la seva creació, l’any 2012, han actuat al Vendrell, Barcelona, Sant Cugat, Manlleu, Gurb, Vic i Bellaterra. També han estat convidats a tocar als Estats Units per l’Institut Suzuki de Dallas.
En aquesta ocasió, Grupcello.cat tocarà obres de Haendel, Albinoni, Telemann, Brotons i Piazzolla, a més de l’Obertura de Francesc Minguella, membre del grup i alumne de l’EMMPAC, i l’obra La dansa de les abelles, de la compositora vendrellenca Carlota Baldrís. Aquesta obra ha estat escrita especialment per a aquest conjunt de violoncels i serà la seva primera audició.
Lloc i adreça de l'acte
- El Vendrell
- Escola Municipal de Música Pau Casals
- 12.30 h
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.