Agenda del Penedès

Altres

Aplec de la Trinitat

Sitges | Ermita de la Trinitat | 31-05-2015

Aplec de la Trinitat de Sitges

Ermita de la Trinitat, tot el dia
Programa:

8 hores Missa en sufragi de l’administradora Remei Casanova, Rosa Solé, Teresa Carbonell, Bartomeu Mirabent, Eduard Carbonell, Jordi Ferret, Emilia Vergés, Joan Martí, Núria Alquézar, amb la col·laboració a l’orgue de la Nídia i la Jasmina.
10.30 hores. Missa Solemne oficiada per Mossèn Agustí Cortés, Bisbe de Sant Feliu de Llobregat, i Mossèn Josep Pausas, que s’aplicarà per a Josep Pagés, Mossèn Santiago Casanova, Jordi Pañella, Isabel Tolrà i tots els benefactors, els vius i els difunts. Serà cantada pels Amics de l’Orgue de Sitges. Tot seguit hi haurà l’actuació de la Moixiganga Infantil de l’Agrupació de Balls Populars de Sitges. En acabar, audició de sardanes per la Cobla Sitgetana.
17.30 hores Rosari i Trisagi.
18.30 hores Missa en sufragi dels difunts Hermenegildo Sabaté, Carme Pascual, Ioné González, Tomàs Romero, Catalina Iniesta, Esteve Ferré, Paquita Ràfols, Providència Fortuny, Esteve Ferré Xiba, Salvador Planas i Josep A. Casanova

Lloc i adreça de l'acte

  • Sitges
  • Ermita de la Trinitat
  • A partir de les 8 hores

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!