Activitats esportives
II Cursa solidària Activa’t en família contra l’obesitat infantil
Vilafranca del Penedès | Complex Aquàtic | 10-10-2015
Per segon any consecutiu el Complex Aquàtic, juntament amb l'Equip d’Atenció Pediàtrica de l’Alt Penedès, organitza una cursa en família el proper dissabte 10 d'octubre, a les 17.30 h, a Vilafranca del Penedès, amb la finalitat de recollir fons per a l'Obra Social de Sant Joan de Déu a benefici de la investigació de l'obesitat infantil.
Es tracta d'una cursa de 5 quilòmetres en la categoria d'adult i que enllaça, un cop arriben aquests participants, amb un segon recorregut infantil (amb distàncies segons categoria d'edat).
Un cop arribades les curses infantils per categories, es farà la darrera fase de la cursa amb l'adult i l'infant, amb un recorregut de 400 metres, agafats de la mà i se sumaran tots els temps (5km adult, cursa infant segons categoria i 400m finals).
Tots els participants rebran obsequis i es farà un reconeixement als primers, segons i tercers classificats. També es podrà gaudir d'una jornada de portes obertes al Complex amb tots els serveis que el centre ofereix a les famílies.
Les inscripcions es podran fer presencialment a la botiga Espai Running, així com al Complex Aquàtic fins el 9 d'octubre i a través del formulari de contacte de la web www.complexaquatic.com
El preu de la inscripció, 100% per a l'Obra Social, és de 6€ adults i 3,5€ infants (fins als 14 anys).
El recorregut serà pla, per la zona esportiva i amb sortida i arribada propera al Complex Aquàtic.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.