Agenda del Penedès

Fires i festes

Dia de la Colla dels Falcons de Vilanova

Vilanova i la Geltrú | plaça de les Cols | 17-10-2015

Els Falcons convoquen a Vilanova la primera Trobada de Balls Populars

A dos quarts de 6 de la tarda es concentraran ambdues colles a la plaça de les Cols, per iniciar el cercavila a les 6 de la tarda. El recorregut serà plaça de les Cols, carrer Sant Gregori, plaça de les Neus, Rambla Principal, carrer Francesc Macià fins arribar a la plaça de la Vila on cada Colla farà la seva exhibició.

La colla amfitriona, aquests últims assajos, està treballant molt per a poder assolir les fites que s’han marcat per aquest dia. Les construccions a  destacar són el Vol de 5, la Pira d’11, 2 Pires de 10 simultànies, 4 Ventalls girats, el Capdil 10X11 i el Pilar de 5. Reptes que esperen assolir i consolidar en la seva diada.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!