Agenda del Penedès

Cursos, tallers

Taller-maridatge de pernils ibèrics amb caves gran reserva

Torrelavit | Caves Nadal | 24-10-2015

Taller-maridatge de pernils ibèrics amb caves gran reserva

Joan Sans, de Nediver, empresa distribuïdora de pernils ibèrics Señorío de Aldeavieja, de Guijuelo (Salamanca), explicarà com escollir un bon pernil ibèric, la tècnica per tallar-lo a mà, els secrets per degustar-lo i la manera de conservar-lo en les millors condicions. Durant el taller es tastaran diferents tipus de pernil ibèric amb la gamma de caves gran reserva de Nadal.

Per participar-hi cal inscriure’s a través d’aquest enllaç. El preu de l’activitat és de 24€ per persona.
 

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!