Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Presentació d'un llibre sobre els trastorns de la conducta alimentària a la Joan Oliva

Vilanova i la Geltrú | Biblioteca Joan Oliva | 11-02-2016

Presentació d'un llibre sobre els trastorns de la conducta alimentària a la Joan Oliva

Serra, que també ha publicat “Trastornos del comportamiento alimentario. Enfoques preventivos”, és llicenciada en Ciències Biològiques per la Universitat de Barcelona, postgraduada en Dietètica i Nutrició per la Universitat Autònoma de Barcelona, i té un Màster en Nutrició i qualitat dels aliments per la Universitat de les Illes Balears. A més, és Doctora en Ciències de la Salut per la Universitat de Las Palmas de Gran Canaria.

Els trastorns de la conducta alimentària són desordres mentals caracteritzats per un comportament patològic enfront de la ingesta alimentària i una obsessió pel control de pes. Són generalment trastorns d'origen multifactorial, originats per la interacció de diferents causes d'origen biològic, psicològic, familiar i sociocultural. Són afeccions que provoquen conseqüències negatives tant per a la salut física com mental de la persona.

En la majoria de situacions la persona afectada no és capaç d'identificar les conseqüències negatives del trastorn, ni de la necessitat de fer tractament, ni tampoc els beneficis d'aquest, dificultant enormement l'adherència al tractament en alguns casos. 

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!