Teatre, dansa i arts escèniques
Els Miserables arriba a Olivella de la mà de la companyia La Fontmontina
Olivella | Carpa municipal | 21-02-2016
El pròxim diumenge 21 de febrer, a les 17:30h a la Carpa instal·lada a Mas Milà d'Olivella, es representarà un clàssic teatral, Els Miserables. La companyia la Fontmontina escenificarà l'obra amb un muntatge espectacular amb més de 30 actors i actrius.
Es poden adquirir les entrades anticipades a les dependències municipals de la Crivellera a Olivella o en el mateix moment de l'inici de l'obra. Els preus són populars i amb entrada gratuïta per menors de 10 anys. Les entrades anticipades de 10 a 18 anys són a 1 euro i per adults 3 euros. En el cas d'adquirir-les el mateix dia, seran de 10 a 18 anys a 2 euros i per adults 5 euros.
Lloc i adreça de l'acte
- Olivella
- Carpa municipal
- Mas Milà
- 17.30h
Informació de contacte
- Organitza: Ajuntament d'Olivella
- Entre 1 i 5 euros
- https://www.facebook.com/ajuntamentolivella
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.