Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

L’aprenentatge de la violència, a càrrec de Gemma Lienas

Vilafranca del Penedès | Escorxador | 04-03-2016

L’aprenentatge de la violència, a càrrec de Gemma Lienas

Els principals punts de la xerrada seran: què és la violència? i l’agressivitat? com passen al llenguatge? per a què s’ha fet servir històricament la violència? En la seva exposició s’exploraran les diferències entre agressivitat i violència i es viatjarà al neolític per descobrir com es va forjar un dels mecanismes de control més poderosos i una de les armes més evidents del patriarcat.
Entre la bibliografia de l’autora, diverses obres tracten aquesta qüestió des d’un o altre punt de vista: El diari lila de la Carlota (feminisme), El diari blau de la Carlota (violència de gènere i violència en general), Atrapada al mirall (violència psicològica), El rastre brillant del cargol (violència escolar i assetjament virtual).
La conferència serà el 4 de març a l’Escorxador a les 19.30 h. A la part final de l’acte s’obrirà diàleg entre Gemma Lienas i els assistents.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!