Altres

Desobeïm per la independència

Vilafranca del Penedès | carrer Santa Maria | 10-09-2016

Desobeïm per la independència

El diputat Joan Garriga explicarà el moment polític actual que estem vivint al principat de Catalunya, així com la qüestió de confiança i el Referèndum unilateral d’independència. Iker Casanova també parlarà del moment polític que viuen al País Basc, ja que estan a les portes d’unes eleccions el 25 de setembre. Contextualitzarà l’acte Laura Rafecas, des del punt de vista intern de l’organització com a membre del Secretariat Nacional de la CUP.

Finalment l’Esquerra Independentista anima a totes les persones a participar activament dels diferents actes que es desenvoluparan al territori durant el dia 11, ja que ens espera un curs polític intens que ens exigirà coratge, intel·ligència i entusiasme i això només serà possible amb l’activisme i la mobilització popular.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte

  • Organitza: Arran, SEPC, Endavant, Ateneu Popular X i CUP

T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!