Conferències, col.loquis
El dret a l’asil, què hi podem fer des del Garraf?
Vilanova i la Geltrú | Escola Politècnica Superior d’Enginyeria | 06-10-2016
Jornada que busca contribuir a l’anàlisi de la situació de milions de persones que han hagut de fugir de casa seva, a causa dels conflictes armats, les persecucions i la violació dels Drets Humans.
La jornada, que comptarà amb la participació Joan Reventós, director del Comitè Català de l’ACNUR; Antoni Soler, president de FundiPau; Francesc Mateu Hosta, director a Catalunya d’Oxfam Intermón; Natàlia Vargas, activista de Stop Mare Mortum i un representant de Proactiva Open Arms, pretén reflexionar sobre el context i les causes de la crisi humanitària de les persones refugiades, donar veu a una persona refugiada resident a Catalunya, conèixer la tasca d’algunes de les entitats i persones voluntàries que treballen sobre terreny i des de Catalunya, i plantejar diverses formes de contribuir des del Garraf a garantir el dret a l’asil per a aquestes persones. La jornada és gratuïta però cal fer inscripció prèvia fent clic en aquest enllaç, on també es pot descarregar el programa sencer.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Escola Politècnica Superior d’Enginyeria
- Av. de Víctor Balaguer
- 17 h
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.