Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

El dret a l’asil, què hi podem fer des del Garraf?

Vilanova i la Geltrú | Escola Politècnica Superior d’Enginyeria | 06-10-2016

El dret a l’asil, què hi podem fer des del Garraf?

La jornada, que comptarà amb la participació Joan Reventós, director del Comitè Català de l’ACNUR; Antoni Soler, president de FundiPau; Francesc Mateu Hosta, director a Catalunya d’Oxfam Intermón; Natàlia Vargas, activista de Stop Mare Mortum i un representant de Proactiva Open Arms, pretén reflexionar sobre el context i les causes de la crisi humanitària de les persones refugiades, donar veu a una persona refugiada resident a Catalunya, conèixer la tasca d’algunes de les entitats i persones voluntàries que treballen sobre terreny i des de Catalunya, i plantejar diverses formes de contribuir des del Garraf a garantir el dret a l’asil per a aquestes persones. La jornada és gratuïta però cal fer inscripció prèvia fent clic en aquest enllaç, on també es pot descarregar el programa sencer.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!