Fires i festes

90 anys de l’Àliga de Vilafranca

Vilafranca del Penedès | Esplanada de l'Auditori | 15-10-2016

90 anys de l’Àliga de Vilafranca

Tant el sopar popular com el concert es faran a l’esplanada de darrera l’Auditori Municipal de Vilafranca. El sopar serà a les 22 h i està obert a tothom que hagi fet reserva abans de divendres 14 d’octubre enviant un correu electrònic a l’adreça 90aniversarialiga@gmail.com. El preu del sopar serà de 9 €.

A les 24 h en el mateix espai, hi haurà el concert amb el grup  vilafranquí Sunday’s Ska Jazz, una formació musical que vol mostrar la cara més festiva del Jazz, repartint gresca i fent ballar el públic a ritme d’Ska.  Amb influències dels més grans en aquest estil, com ara New York Ska Jazz o Tokyo Ska Paradise, Sunday’s Ska Jazz ofereix un gran ventall d’estàndards de Jazz versionats, combinant melodies conegudes i ritmes molt animats.

Després del concert hi haurà un Dj que allargarà la festa fins les 5 h.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!