Fires i festes
90 anys de l’Àliga de Vilafranca
Vilafranca del Penedès | Esplanada de l'Auditori | 15-10-2016
El Ball de l’Àliga de Vilafranca ha organitzat un sopar popular i un concert dels Sunday’s Ska Jazz el proper dissabte 15 d’octubre amb motiu del 90è aniversari de la peça es va estrenar per Corpus de 1926. Les activitats serviran per finançar una trobada d’Àligues centenària que es farà a la primavera de 2017.
Tant el sopar popular com el concert es faran a l’esplanada de darrera l’Auditori Municipal de Vilafranca. El sopar serà a les 22 h i està obert a tothom que hagi fet reserva abans de divendres 14 d’octubre enviant un correu electrònic a l’adreça 90aniversarialiga@gmail.com. El preu del sopar serà de 9 €.
A les 24 h en el mateix espai, hi haurà el concert amb el grup vilafranquí Sunday’s Ska Jazz, una formació musical que vol mostrar la cara més festiva del Jazz, repartint gresca i fent ballar el públic a ritme d’Ska. Amb influències dels més grans en aquest estil, com ara New York Ska Jazz o Tokyo Ska Paradise, Sunday’s Ska Jazz ofereix un gran ventall d’estàndards de Jazz versionats, combinant melodies conegudes i ritmes molt animats.
Després del concert hi haurà un Dj que allargarà la festa fins les 5 h.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilafranca del Penedès
- Esplanada de l'Auditori
- av. Catalunya, 15
- 22 h
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.