Agenda del Penedès

Activitats esportives

Caminada solidària a La Granada per La Marató de TV3

La Granada | Centre Cívic de la Granada | 18-12-2016

Caminada solidària a La Granada per La Marató de TV3

La sortida tindrà lloc al Centre Cívic a un quart de deu del matí; el recorregut es desenvoluparà a l'entorn de la Granada i tindrà una durada aproximada de 90 minuts.
L'activitat té un cost de 4 euros que aniran destinats íntegrament a La Marató de TV3. Per a participar-hi es pot abonar prèviament la inscripció al Forn de Cal Sarrià o a Cal Garriga; o també el mateix dia de la caminada.
A banda d'aquests dos establiments i de les dues entitats organitzadores, en l’esdeveniment també hi col·laboren l'Ajuntament de la Granada i Fruites Roca.
Per altra banda, l’Associació de la Gent Gran de la Granada celebrarà el mateix dia el tradicional dinar de Nadal en què també es recaptaran beneficis a favor de La Marató de TV3. Per prendre part al dinar, que té un cost de 27 euros, es poden formalitzar les inscripcions de dilluns a dissabte i de 15h a 19h al Casal de la Gent Gran fins el 12 de desembre.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!