Agenda del Penedès

Exposicions

El fotògraf Igor Mattio i l’artista plàstica Nancy Jack a la Bnude Art Gallery

Sitges | 09-10-2026 18:00 h.

El fotògraf Igor Mattio i l’artista plàstica Nancy Jack a la Bnude Art Gallery

La proposta de Mattio reuneix una cuidada selecció de fotografies preses en diferents localitzacions i sessions fotogràfiques, presentant la figura masculina a través d’una àmplia varietat de composicions, entorns i trobades personals. Destaca la inclusió d’una fotografia històrica de 1992, la qual estableix un pont conceptual directe entre els seus primers treballs i la seva exploració actual del cos humà.

 

Aquesta profunda investigació visual sobre la masculinitat, la identitat i la intimitat dialogarà amb les pintures de Nancy Jack, inspirades en el mar Mediterrani, les platges i les escenes de piscina que formen part de la seva vida quotidiana a Sitges. A través de l’acrílic, Jack busca un equilibri on el realisme i l’abstracció lliure es complementen mútuament.

 

Ambdues visions s’entrellacen de forma orgànica en un espai de referència especialitzat en el nu masculí.

 

Detalls de l’esdeveniment:

Data d’inauguració: Divendres, 9 d’octubre de 2026
Hora d’inici: 18:00 h
Lloc: Bnude Art Gallery – Carrer de Sant Pere, 26, Entlo, 08870 Sitges, Barcelona
Protagonistes: Igor Mattio (Fotògraf) i Nancy Jack (Artista plàstica)

La vetllada comptarà amb la presència de tots dos creadors, convertint-se en una oportunitat única per al públic i els mitjans de conèixer de prop els seus processos artístics i els punts de trobada entre la fotografia i la plàstica.

Per a més informació, gestió d’entrevistes amb els artistes o acreditacions de premsa, si us plau poseu-vos en contacte amb el departament de comunicació.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!