Fires i festes
Festa del Comerç de Mar
Vilanova i la Geltrú | Rambla de la Pau | 20-05-2017 fins 21-05-2017
El dissabte 20 i el diumenge 21 de maig es celebrarà la primera Festa de Comerç de Mar. Aquesta proposta està engegada des de l'associació Comerç de Mar, que es va crear ara fa una mica més d'un any, i que ja compta amb 34 establiments associats del barri.
La Festa del Comerç de Mar es desenvoluparà principalment a la rambla de la Pau, on hi haurà una quinzena d'estands amb representació de comerços i bars de la zona. També es faran jocs infantils i tallers. Al carrer de l'Any dels Negats hi haurà un escenari on es celebraran les diferents actuacions previstes.
A més, l'organització ha previst algunes activitats que s'obren dissabte a les 11 h amb una festa infantil amb tallers. A les 16.30 h actuarà La Patrulla Canina, i també els cotxes de Derraping Vilanova. A les 19.30 h hi haurà una passada amb Els Tronats de Mar amb la bèstia Helena Maurena. A les 21 h hi haurà classes de salsa i de bachata a càrrec de Claudia Michel, mentre que el dia es tancarà amb l'actuació de DJ Sito i DJ Vento Music.
Per diumenge està previst que a les 11 h hi hagi una altra edició de la festa infantil amb tallers i, una hora més tard, una ballada de sardanes. Destaca el fet que a partir de migdia, la Confraria de Pescadors té previst oferir un dinar mariner.
La Festa del Comerç de Mar compta amb la col·laboració de la Confraria de Pescadors i de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Rambla de la Pau
- Rambla de la Pau
- Diferents horaris
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.