Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Acte pels refugiats, a Sant Sadurní

Sant Sadurní d'Anoia | Pati de l'Índex de Sant Sadurní | 05-06-2017

Acte pels refugiats, a Sant Sadurní

Il·lustrarà aquest informe la presentació del llibre

TRAIN KIDS

Escrit pel periodista alemany Dirk Reinhardt

Editat per Pagès Editors

El llibre, descriu la travessa de joves immigrants il·legals a Mèxic en trens de càrrega amb l’objectiu final d’arribar als Estats Units. Una crua realitat narrada per aquest periodista alemany.

Lloc: Pati de l'Índex de Sant Sadurní, carrer Pompeu Fabra, 34

5 de juny de 2017 a les 19,30 h

Intervindran:

Renata Calderón, Politòloga mexicana, ex-col·laboradora de l’ACNUR a Mèxic dins el programa “Migrants en Trànsit”

Montserrat Franquesa, traductora al català del llibre Train Kids

Roger Pérez Brufau, professora de secundària de l’Escola El Carme de Sant Sadurní.

Presentarà per Amnistia en Josep Faura

El llibre ha estat escollit per Babelia (El País), com Millor Llibre de l’Any 2016 per a joves Lectors (12-16 anys)

Organitza: Amnistia Internacional Penedès

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!