Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

El dia que va morir David Bowie, de Sebastià Portell, a la llibreria l’Odissea

Vilafranca del Penedès | L'Odissea | 15-06-2017

El dia que va morir David Bowie, de Sebastià Portell, a la llibreria l’Odissea

El dia que va morir David Bowie explica les passions i els viaranys que recorre un jove a Barcelona quan cerca el desig i el seu lloc al món. D’una escriptura potent i amb una original forma, Portell situa al lector dins la pròpia descoberta del protagonista, que el porta a un intens conflicte entre les seves decisions i la moral establerta.

Amb aquest llibre Portell va rebre el Premi al Millor Creador de l’any de la revista Time Out Barcelona i ha estat objecte de lectures molt positives. És la segona vegada que l’escriptor visita la llibreria, després de fer-ho amb la seva primera obra narrativa, Maracaibo, el 2014.  

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!