Altres
La Festa d'en Roig
Vilanova i la Geltrú | Espai del Far | 08-07-2017
El concurs és un repte pels equips participants, que han hagut de realitzar un curtmetratge en només 72 hores a partir de certs paràmetres facilitats per la organització.
El dia 8 de juliol arriba "La Festa d'en Roig", l'acte d'entrega de premis de la tercera edició del concurs de curtmetratges El Rotllo d'en Roig organitzat pel Cineclub Sala1 i l'Associació d'Amics de la Carpa Juanita. El concurs és un repte pels equips participants, que han hagut de realitzar un curtmetratge en només 72 hores a partir de certs paràmetres facilitats per la organització. En aquesta edició els paràmetres han estat el concepte "pop", el color groc i la inclusió de com a mínim un dels museus de Vilanova a integrar com a localització.
La present edició compta amb 9 curtmetratges a concurs que opten al Premi "El Rotllo d'en Roig" de 300€ o al premi de la Federació Catalana de Cineclubs "Miquel Moix Porter" dotat amb 150€. Enguany la festa es trasllada a l'Espai Far i serà dia de portes obertes al Museu de Curiositats marineres Roig Toqués. La projecció i entrega de premis anirà precedida d' una demostració culinària de ranxo mariner i el sopar a la fresca a càrrec de l'associació Els Gambots. El programa complert d'activitats és el següent:
18h: Portes obertes al Museu de curiositats marines Roig Toqués.
19h - 20h: Demostració culinària de ranxo mariner a mans del cuiner Jordi Farrés
21h - 22.30h: Sopar a la fresca a càrrec de Els Gambots.
22.30h - 24h: Mostra de curts d'en Roig Toqués i coetanis. Projecció dels curts a concurs i entrega de premis.
L'entrada a l'acta és gratuïta amb aforament limitat.
El menú preparat pel cuinar Jordi Farrés serà el següent:
Ranxo d'all cremat de peix de roca acompanyat amb porrons de vi i amanida de l'Hort d'en Bernat.
Dau de meló al rom cremat
Reserves fins al 4 de juliol a: www.gambots.cat o al 645 822 526.
Preu: 12€ amb reserva, 15€ sense reserva (el mateix dissabte)
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Espai del Far
- Espai del Far
- A partir de les 18 hores
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.