Agenda del Penedès

Música, concerts, balls

Aurora

Vilafranca del Penedès | Auditori Municipal | 13-04-2018

Aurora

Aurora reuneix un grup de talents sorgits de l’Escola Superior del Taller de Músics, liderat pel jove cantaor Pere Martínez. S’acompanya de Max Villavecchia, Joan Carles Marí, Javi Garrabella i Jose Manuel Álvarez al baile. Junts presenten temes al voltant de Manuel de Falla i altres figures destacades com Lorca, Albéniz i Pedrell.

La formació porta les composicions a un terreny proper al jazz i al flamenco, allunyant-se del clàssic però conservant-ne la identitat.

Fitxa artística
Veu Pere Martínez
Piano Max Villavecchia
Baix elèctric Javier Garrabella
Bateria Joan Carles Mari
Baile José Manuel Álvarez

Espectacle emmarcat en la programació d'adults. Consulteu les condicions d'accés a les sales per a menors.

Durada: 1h 15min

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!