Teatre, dansa i arts escèniques

Prefiero que seamos amigos, amb Lolita Flores i Luis Mottola

El Vendrell | Teatre Àngel Guimerà | 11-03-2018

Prefiero que seamos amigos, amb Lolita Flores i Luis Mottola

En aquesta entranyable comèdia veiem dos amics, tan propers i tan còmodes en la companyia de l’altre, que quan un vol canviar les regles de l’amistat, l’altre és incapaç de veure-ho. Tot això barrejat amb un altre tema universal del món femení: la sensació de ser sobtadament invisible per al sexe contrari quan passes d’una certa edat.

És una comèdia d’aroma fresc i àgil que ens porta a un viatge divertit, amb girs inesperats, converses esquitxades d’ironia, frustracions i desig sexual no correspost.

Autor: Laurent Ruquier
Versió: Tamzin Townsend i Chema Rodríguez-Calderón
Direcció: Tamzin Townsend
Intèrprets: Lolita Flores i Luis Mottola
Producció: Pentación Espectáculos, Focus i Verteatro Producciones

 

Lloc i adreça de l'acte

  • El Vendrell
  • Teatre Àngel Guimerà
  • Carrer Sant Jordi 9
  • 6:00 pm - 7:30 pm

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!